dimarts, 1 d’octubre de 2013

Quin t'agrada més?

Ultimament he estat provant de fer layouts (tiro més als mini albums jo) i provant estils diferents, més nets, més tacats, més ordenats, més caòtics... i m'agradaria saber quin us agrada més! S'accepten tot tipus de comentaris (els negatius també).

Últimamente he estado probando layouts (me van más los mini albums) y probando diferentes estilos: más limpios, más guarreo, más ordenados, más caóticos .. y me gustaría saber cual os gusta más! Se aceptan todo tipo de comentarios (negativos también).


Aquest és la meva interpretació de "relax" (d'això en tinc poc) per l'exposició de Sant Feliu de Guíxols, està fet amb un paper ja amb tags i imatges vàris, i hi he afegit fotos impreses en paper vegetal, el títol i la foto central, i uns quants detallets en blau.

Este es mi interpretación de "relax" (que de eso tengo poco) para la exposición de Sant Feliu de Guíxols, esta hecho con un papel ya de tags y imágenes varias, y he trabajado con él añadiéndole fotos impresas en papel vegetal, el título y la foto central ,y unos cuantos detallitos en azul.


Aquest el vaig fer sobre un paper blanc, provant amb tintes i aquarel·les.
Este lo hice sobre un papel blanco, probando con tintas y acuarelas.
(detall)
Lúltim és amb papers estampats, tintes i una mica de tot el que he trobat...
El último es con papeles estampados, tintas y un poco de todo lo que he encontrado...
 Més detalls...
Más detalles...

Quin t'agrada més???
¿Qual te gusta más???

M'encanten els teus comentaris i si et subscrius... jo súper feliç!
Me encantan tus comentarios y si te subscribes... yo requete feliz!

Laura



9 comentaris:

  1. Jo voto pel segon,és preciós, divertit i molt compensat. El primer massa ordenat i el tercer sembla que li falti alguna cosa. Felicitats fas uns LO genials !!

    ResponElimina
  2. Tots tres son molt MacOS' però el tercer m'agrada més!

    ResponElimina
  3. M'encanten els tres!!! tots tan diferents!!! però el fons del segon és una passada!!!! A mi em costa molt omplir espais tan grans i sempre penso que li falta alguna cosa, fins que està tan ple que penso: i ara què trec? :). Petonets

    ResponElimina
  4. Los tres muy chulos, pero estoy entre el primero y el segundo. El primero super ordenado y lleno de cosas. El segundo todo color y dulzura. Preciosos

    ResponElimina
  5. M'agrada el segon però també el primer perquè m'agraden ordenats.

    ResponElimina
  6. El segon per com és d'acolorit i alegre !!!

    ResponElimina
  7. Gracias chicas!! Veo que el segundo va ganando... (era con el que más dudas tenía) ... pués lo próximo que voy a hacer sera un tutorial de como esta hecho el fondo... ya vereis que divertido!

    ResponElimina
  8. Me encantçp el del fondo blanco con acuarelas (pensé que era papel ya impreso) =S todos te han quedado de lo mejoir, es dificil decidirsepor alguno, así que i voto es para todos¡¡ =)

    ResponElimina