dissabte, 12 d’octubre de 2013

Layout amb sketch

No acostumo a fer layouts amb un sketch previ, però aquest cop m'ha fet gràcia fer-ho, a més aquest sketch de gargamellscrap està molt bé.

No tengo la costumbre de hacer layouts con un sketch previo, pero esta vez me ha hecho gracia hacerlo, a demás este sketch de gargamellscrap está muy bien.




Veig que m'ha sortit molt influenciat per l'estil d'Anna Maria Wolniak i és que m'encanta! com m'hagués agradat poder anar al seu taller a Bambola...

Veo que me ha salido muy influenciado por el estilo de Anna Maria Wolniak y es que me encanta! como me hubiese gustado poder ir a su taller en Bambola...






14 comentaris:

  1. És molt bonic!! Els colors m'encanten i la foto s'integra molt bé en el conjunt. Ptns

    ResponElimina
  2. Me gusta, estilo muy limpio
    Un saludo

    ResponElimina
  3. Me encanta!! Es precioso y muy dulce. Gracias por participar en GargamellScrap.
    Besos

    ResponElimina
  4. Preciós!!!! T'ha quedat un conjunt genial!! relaxant i dolç, però a l'hora amb un missatge amb molta força, m'encanta!

    ResponElimina
  5. Bueno bueno bueno!!! no me gusta! me requeteencanta!!!! es genial! muchísimas gracias por participar con nostras en GargamellSCrap!!! besos

    ResponElimina
  6. Fan de la foto, de la gama de colores que has usado, del fondo que has hecho.... PRECIOSO! Muchas gracias por participar en el reto de este mes!! Muas!

    ResponElimina
  7. Mil gracias a todos... me animas un montón!!

    ResponElimina
  8. wowww !!! que bonitooo !!! me ha encantadoo !!! muchas gracias por participar con Gargamellscrap !! un besoteee suerte

    ResponElimina
  9. T'ha quedat molt xulo!!! m'agrada la composició i els colors!!petonets

    ResponElimina
  10. Muy bonito, la foto me encanta! gracias por tu aportación! suerte

    ResponElimina
  11. Este layout me tiene enamorada.... tienes un regalito en mi blog!!! ;)

    ResponElimina
  12. Hermosooooo !!!!! Te he dejado un premio en mi blog para que lo pases a ver http://mandiencolores.blogspot.com/2014/01/feliz-2-premios.html besos!!!

    ResponElimina