diumenge, 14 de juliol de 2013

Tuto: crea els teus embellishments

No sé si us ha passat algun cop que heu vist uns embellishments i els heu trobat molt cars o esgotats i... com m'agradaria tenir-los!!
Doncs a mi em va passar amb uns troquelats de polaroid en vegetal de colors moníssims, després els vaig veure amb un layout de la judy i encara em van agradar més!... passats uns dies, pensant pensant, vaig trobar la manera de fer-los jo mateixa.

No se si os ha pasado alguna vez que habéis visto unos embellishments y los habéis encontrado muy caros o agotados y... como me gustaría tenerlos!!Pues a mi me pasó con unos troquelados de polaroid en vegetal de colores monísimos, después los vi en un layout de judy y aún me gustaron más!...  pasados unos días, pensando pensando, encontré la manera de hacerlos yo misma.



Així que he pintat el paper vegetal amb els meus retoladors promarker (serveix igual amb uns copic o qualsevol amb base d’alcohol), jo ho he fet mirant la mida dels meus troquels polaroid però es un troquelat que es pot fer perfectament amb cúter.


Así que he pintado el papel vegetal con mis rotuladores promarker (sirve igual con unos copic o cualquiera con base de alcohol), yo lo he hecho fijándome en la medida de mis troqueles polaroid pero es un troquelado que se puede hacer perfectamente con cúter.
Ho he troquelat i genial! A més, també m’ha agradat el quadret mig pintat que ha quedat, el faré servir segur!

Lo he troquelado y genial! Además, también me ha gustado el cuadrito medio pintado que ha quedado, lo usaré seguro!

Al final he troquelat algunes formes petites a un costat, però també s’hi podría estampar amb una tinta permanent o escriure-hi. He aprofitat alguns trossets de vegetal pintat per fer més formes: cors, estrelles, rodones... 

Al final he troquelado algunas formas pequeñas a un lado, pero también podría estampar con tinta permanente o escribir. He aprovechado algunos trocitos de vegetal pintado para hacer mas formas: corazones, estrellas, circulos...

I pots fer-los del color que vulguis!

I puedes hacerlos del color que quieras!

7 comentaris:

  1. me fascinaron, te felicito y los hare tambien un beso y gracias por la idea !!!1

    ResponElimina
  2. Que genial idea!! Me gusta mucho el resultado, espero poder hacerlo! ;D gracias por compartir!!

    ResponElimina
  3. M'ha encantat!!! Bona idea!! ^^ Que bé que va poder seguir a tanta gent, entre totes sempre acabem treient alguna idea de profit :))

    ResponElimina
  4. Idea genial!! La guardo, moltes gracies ets un sol!!

    ResponElimina