dijous, 18 de juliol de 2013

Possant-me al dia: va de layouts

Després de penjar alguns dels minis que he acabat recentment (encara en falten) toca el torn als layouts amb la Loredana Bucaria, bé, en falta un però... temps al temps.
El primer el vaig acabar integrament al taller:

Después de colgar algunos de los minis que he acabado recientemente (aún faltan) le toca el turno a los layouts con Loredana Burcaria, bueno, falta uno pero... tiempo al tiempo.
El primero lo terminé íntegramente en el taller:


El segon el vaig començar al taller (amb un paper meu que em convencia més) i el vaig acabar tranquil·lament a casa:

El segundo lo empecé en el taller (con un papel mio que me convencía más) y lo terminé tranquilamente en casa:




1 comentari:

  1. Están hermosos!! Me encantó el colorido del fondo del primero y los corazones del segundo están preciosos!!
    Le quedaron muy bien para adornar tus fotos!:D

    ResponElimina