dissabte, 15 de juny de 2013

Un maxi-mini per la Fina

Des de fa uns mesos que vaig començar aquest maxi-mini, però no l’he pogut acabar fins ara.
En dic un maxi-mini perquè medeix 24x17cm, és força gran per ser un mini… però volia que les fotos es veiessin bé.
La historia d’aquest mini vé de lluny, doncs la meva sogra es va separar sense endur-se res d’allà on vivia i això inclou les fotografies… així dons, no tenia cap fotografia de la seva infantesa ni la del seu fill. Jo les hi vaig escanejar i fer “revelar” per regalar-li en forma de mini.
Com que volia que fos resistent i pràctic, vaig partir del mini que explica l’Elena Roche en el seu curs on-line i vaig canviar les mides.
L’estil és simply and clean... massa clean pel meu gust, però com que és un regal, crec que és el que tocava.
Es un mini amb 50 fotografies i, la veritat és que m’ha costat especialment perquè no estic acostumada a fer decoracions per nen (tinc dues nenes).
Espero que us agradi:

Desde hace unos meses que empecé este maxi-mini, pero no lo he podido terminar hasta ahora.
Es un maxi-mini porque mide 24x17cm, es bastante grande para ser un mini... pero quería que las fotos se viesen bien.
La historia de este mini viene de lejos, pues mi suegra se separó sin llevarse nada con ella y esto incluye las fotografías... así pues, no tenía ninguna fotografía de su infancia ni la de su hijo.
Jo las escaneé y hice “revelar”  para podérselas regalar en forma de mini.
Como quería que fuese resistente y práctico, lo hice a partir del mini que enseña Elena Roche en su curso on-line y cambié las medidas.
El estilo es simply and clean... demasiado clean para mi gusto, pero como es un regalo, creo que es lo que tocaba.
Es un mini con 50 fotografias y, la verdad es que me ha costado especialmente porque no estoy acostumbrada a hacer decoraciones para niño (tengo dos niñas).
Espero que os guste:













9 comentaris:

  1. Doncs jo el trobo molt fi!
    Segur que va estar encantada!

    ResponElimina
  2. Te ha quedado fantástico y todo mi reconocimiento a tu suegra, por que hay que tener valor!!
    A ti felicidades ya que tuviste una idea tan bella!!! ^.^

    ResponElimina
  3. QUÉ BONITO TE HA QUEDADO!!! TE FELICITO, PORQUE ES HERMOSO!!

    ResponElimina
  4. Muy bonito!! Pasate por mi blog que tengo una sorpresa para ti: http://popperscrap.blogspot.com.es/2013/06/otro-premio-que-ilusion.html

    ResponElimina
  5. T'ha quedat fantàstic!!! i el millor són tots els sentiments que hi ha entre les seves pàgines. Segur que serà un regal que mai oblidarà. I res de clean and simple! és perfecte! Petons

    ResponElimina
  6. Hola Laura!primero saludarte y decirte que me he vuelto tu seguidora al ver tus lindos trabajos. Me ha gustado tu estilo y como lo describes. Cuando quieras pasa y visitame en http://artemanual-scrap.blogspot.tw/. Será un gusto atenderte y compartir!!!!! Gracias!!!! y exitos en todos tus proyectos!!!!

    ResponElimina
  7. Gracias a todas!! que animos me dais!!

    ResponElimina