dissabte, 15 de juny de 2013

Posant-me al dia

Uff... per fi puc estar pel blog... han estat unes setmanes dures, entre feina, obres a casa, compromissos socials i feinetes d'scrap per acabar... no he tingut temps de res més!

I començo amb una sorpresa! Només iniciar el blog m'han concedit 2 premis, moltes gràcies Jomaga!
Son el Liebster award i el Best blog. M'he estat informant i són premis diferents però molt semblants, en condicions (tenir menys de 200 seguidors) i procediment (concedir-ho a 20 blogs més després de que t'ho concedeixin a tu i de respondre les preguntes). Pel que veig en Jomaga els ha ajuntat perquè li han concedit al mateix temps per dos cantons diferents... i jo els reparteixo junts també.
Així que... aqui teniu les preguntes (com que m'han arribat en castellà, jo les responc en castellà) i els blogs:

1.- ¿Qué te gusta más cocinar postres o platos de cuchara?
Postres, postres, postres... de hecho, si fuese por mi, solo cocinaria postres.
 2.- ¿Qué es lo más importante para ti en una persona: la personalidad o el físico?
Más importante, la personalidad, sin duda.
3.- ¿Cuándo empezaste con este blog?
El 4 de mayo de 2013... el dia del scrapbook.
4.- ¿Quién fue la persona que te inspiró para empezar en este mundo?
Nadie en concreto, empezé viendo videos en youtube por casualidad.
5.- ¿Sueles seguir muchos blogs o te llegan los seguidores por otras personas que te han conocido?
Sigo unos cuantos (bastantes) pero los seguidores son, principalmente, compañeros de grupo del facebook.
6.- ¿Qué te gusta más: cocinar o que te cocinen?
Que me cocinen, sin duda.
7.- ¿Comes en casa o en el trabajo?
Depende del dia, tengo un horario variable.
8.- ¿Qué le pides a una persona para que sea tu amiga?
Que no sea falsa.
9.- ¿Cuál es la mejor película que has visto?
Me encanta Amelie.
10.- Conceder el premio a 20 blogs:  
http://scraplicios.blogspot.com.es/

Queden moltes coses pendents (Amy y Lory BCN, maxi-mini, mini viatges i mini MAMA..., tot anirà vinguent).

8 comentaris:

  1. Per cert, et recomano que treguis la verificació de paraula per als comentaris. És molt empipador i la veritat és que no serveix per a res.
    Dins de disseny ves a configuració- entrades i comentaris - mostrar verificació de paraula i marca no. Espero que et vagui be. Petons

    ResponElimina
  2. Ostres, acabo de veure que no s'ha publicat el meu primer comentari.... Be, et deia que moltissimes gràcies pels dos premis !!! Veig que fa poquet que has fet el blog...t'animo a continuar, només et donarà alegries i amistats !!! T'haig de dir que no sóc molt seguidora d'aquestes cadenes de premis...em falta temps !!!! Però t'agraeixo molt el teu reconeixement i em quedo aqui per seguir-te !! Segur que fas treballs fantàstics com a profesional de la plàstica que ets !!! Qualsevol cosa que em vulguis preguntar estaré encantada d'ajudar-te. Molta sort amb el teu blog!!!!

    ResponElimina
  3. Hola Lauraaa!! Moltes gràcies per pensar en el meu bloc!! Quina sorpresa més xula he tingut aquest matí!!! Ja veuràs com et tornes una adicta!!! jajajajaa.... La veritat és que un cop comences ja no pots parar!!!! T'asseguro que aniré seguint tot el que facis que segur que serà genial!! Un petonàs mooooolt gran i endavant!!!! XD

    ResponElimina
  4. Gracias por acordarte de mi blog! Un beso!!
    dospiruletas.blogspot.com

    ResponElimina
  5. Uis... perdona que no t'hagi dit res, aquests dies de final de curs són un no parar! Moltes gràcies pel premi!!! sempre fan molta il·lusió!! jo sóc una mica desastrillo amb això de seguir les cadenes però gràcies a aquest premi t'he "conegut". Ara ja no em perdré res del què fas i ja veuràs com a través del bloc només viuràs coses bones, molt per compartir, el descobriment de persones interessants... Un petonet

    ResponElimina