dissabte, 4 de maig de 2013

Tot va començar...

Tot va començar... per culpa de la llibreta de notes!
Soc professora i, com cada any, em vaig anar a comprar la llibreta de posar notes i només en quedaven de color vermell (no és que no m'agradi el vermell, però no és el color que més m'agrada), la vaig comprar i vaig pensar: bé, alguna cosa faras.
Dies mes tard, mirant uns videos al youtube de dibuixos per nens hi va aparèixer aquest video als relacionats (és la moleskine alterada de l'Elena de pegapapelotijeras) el vaig veure i vaig flipar. Vaig anar curiosejant el seu blog i vaig veure que venia a fer un taller aprop de casa meva ben aviat, sense pensar-m'ho vaig reservar plaça, vaig fer el taller de diferents tècniques d'scrap amb l'Elena i des de llavors "penso en scrap".
Que què és això de "pensar en scrap"? No us ha passat mai d'anar a comprar roba i pensar en què podrieu comprar d'scrap amb el que val aquella peça? Jo he anat de rebaixes i comptava: aquest jersei em val com 2 troquels i una placa d'embossing... això no pot ser bo... però soc feliç!



Todo empezó... por culpa de la libreta de notas!
Soy profesora y, como cada año, me fui a comprar la libreta de poner notas y solo quedaban en rojo (no es que no me guste el color rojo, pero no es el color que más me gusta), la compré y pensé: algo harás...
Días mas tarde, mirando videos por el youtube de dibujos con mi niña mayor, apareció este video en los relacionados (es la moleskine alterada de Elena de pegapapelotijeras) lo vi y flipé. Fui curioseando en su blog y vi que venía a hacer un taller cerca de mi casa muy pronto, sin pensarlo reservé plaza, hice el taller de diferentes técnicas de scrap con Elena y desde entonces que “pienso en scrap”.
¿Que es esto de “pensar en scrap”? ¿No os ha pasado nunca que habéis ido a comprar ropa y pensáis en las cosas que podríais comprar de scrap con lo que vale? Yo he ido de rebajas y contaba: este jersey me cuesta 2 troqueles y una placa de embossing… esto no puede ser bueno… pero soy feliz!


Més endevant vaig anar comprant material i em vaig atrevir amb coses més complicades, com aquesta llibreta per a ordenar els post-it (idea de Isabel Vivet).
Más adelante me fui comprando material y me atreví con cosas mas complicasas, como esta libreta para ordenar los post-it (idea de Isabel Vivet).


                           


15 comentaris:

  1. Felicitaciones por tu nuevo blog, !!!!!
    Hermosa tu libreta muy completa colorida, me gustó mucho!!!
    Besos!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias!
      Es un placer leer estas palabras!

      Elimina
  2. Qué hermosa libreta!! Dan ganas de tenerla!! Felicidades!!

    ResponElimina
  3. Hooola LAURA¡¡ Bienenida a la blogósfera del scrap¡¡ Yo tengo poco en esto pero en los grupos te sientes tan acompañada y apoyada que siempre es padrísimo compartir ideas, creaciones, dudas, ilusiones etc, etc, etc... ya me hice tu seguidora y ya vi que tus creaciones son muy lindas¡ aaaaaaaaaquedo a la órden si en algo te puedo apoyar =D

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias!
      Los grupos de facebook también me gustan mucho! No los dejo ni loca!
      Mi primera seguidora!!! Que ilusión! Mil gracias!

      Elimina
  4. Ostres tu!!!! Quina gràcia!!!! Anava llegint i em trobo amb el meu nom jajajaja
    M'alegro que t'agradés la idea dels post-it, quan jo la vaig veure també em va agradar!
    Moltes gràcies per passar-te pel meu blog :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jeje! He entrat al món de l'scrap per l'Osona scrap... les influències hi son! I hi seguirant sent!
      Gràcies a tu!

      Elimina
  5. Ja,ja,ja!Bienvenida a este maravilloso mundo!
    BSts

    ResponElimina
  6. Me encanta la libretita de los posit!!! muy chula!

    ResponElimina
  7. El verbo hacer, en Español se escribe con Hache.... No sé en catalán.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ups, que fallo más tonto! Lo corregiré ahora mismo!

      Elimina